Tuesday, January 17, 2012

gurau2 je kot...;)

Assalamualaikum..



Erm aku nak ckp psl apa ye..tgh blurrr sebenarnya ni..;)
Ok2..dua tiga ari lepas kecoh pasal ada sorg student nak hijack ada sorg org besar ni..x pasal2 budak tu kena tangkap hehe..kat sini aku ckp dr sudut pandangan aku yg kurang ilmu ni (isu sensitif ni)..;)
bg aku la kalo btl la mamat tu nak buat xkan la dia nak post kat wall fb kan..gurau2 je kot haha..nmpk sgt takut mati baru gurau2 dah kena kalo betul2 buat ntah le..xde bicara2 dah jatuh hukum terus agaknya haha..wa tabik lu bro psl lu berani main isu2 sensitif haha..
Aku ni bkn org politik kot tp kalo org da berani gurau2 psl nak amik nyawa org ni mmg ada something wrong la ngam org yg disebut nama tu..kena muhasabah diri tu..pikir balik apa yg ko da buat smpi org leh ckp mcm2 kat wall haha..ngan mcm2 isu yg duk tersebar psl keburukan diorg tu mmg le akan ada org yg sakit hati..aku ada dgr cite la xtau betul ke tak ye..kalo ada satu event nak buat kena minta permission cik puan tu dulu br leh lulus peruntukan kalo idak kena kuar poket sendiri le@event tu cancel terus sbb cik puan tu tak izinkan haha..power siot cik puan tu..laki org besar tp dia lg besar kot haha..

No comments:

Post a Comment